sobota, 15 marca 2014

はじめまして

Ohayou ! (*^▽^*)

Pierwszy post = orgaznizacyjny,

Blog pisany japońszczyzną, alfabetem spolszczonym... czyli Japonia i wszystko, co w niej pokochałam, widziana oczami Polki.
Posty będą pisane w kilku blokach tematycznych (być może w trakcie prowadzenia dojdą kolejne kategorie), do których odniesienia znajdują się w pasku poniżej nagłówka:

JAPAN: wszystko o kraju kwitnącej wiśni, co mnie zaciekawiło, zauroczyło, zdziwiło i wzbudziło inne silne emocje.
JAPANESE: czyli o moich (nieudolnych zapewne) próbach nauki tegoż oto języka
MANGA: aktualizacje mojego zbioru mang, recenzje, opinie
ANIME: podobnie jak mangi, aktualizacje obejrzanych tytułów, recenzje, opinie
DRAWING: najcięższy z tematów, czyli walka, której polem jest biała kartka, bronią ołówek, tarczą gumka a wiktorią idealne proporcje: how to draw manga >.<"

Jak pewnie zauważyliście, nic nie wspomniałam o j-popie, j-rocku itd... itd... Jeden z tematów, który mój blog ominie szerokim łukiem. Jedyna rzecz, której nienawidzę, na prawdę, szczerze nienawidzę w całej japońszczyźnie. Kompletnie nie moje klimaty, upodobania, preferencje muzyczne. Nie znajdziecie tu też tutoriali how to do kawaii eyes itd...

Z miłości do japońskości, ten blog traktuję bardzo poważnie. (ヘ。ヘ)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz